czwartek, 12 czerwca 2014

Powrót.

Witajcie wszyscy. 

Wiem że pewnie nie zostało tutaj już wiele osób, bo nie spodziewam się czegoś innego po tak długiej przerwie. Wiem, że wcześniej obiecywałam powrót, ale nie potrafiłam tego zrobić. Siadałam przed komputerem zaczynałam pisać i po prostu wszystko usuwałam. Wszystko wydawało mi się złe, nudne, nieskładne, nieciekawe i nie nadawało się do opublikowania. Miałam zastój. I to wielki. Do tej pory jest mi przykro, że zawiodłam tyle osób, które czekały na nowe rozdziały, a one się nie pojawiały. Zawiodłam nie tylko Was, ale i siebie. Gdy zakładałam bloga i zaczynałam pisać opowiadanie byłam pewna, że je skończę. Byłam pełna zapału i chęci do tworzenia (choć jak sami wiecie pierwsze rozdziały były kiepskie i to bardzo). Czy był to słomiany zapał? Nie wiem. Wydaje mi się że nie. Napisałam w końcu 22 rozdziały. Na samym początku obiecałam sobie, że opowiadanie skończę i nadal się tego trzymam. Nie wiem jak to zrobię, ale mam zamiar dokończyć to opowiadanie. Od razu mówię, że niczego nie obiecuję. Po prostu poczułam, że bardzo nie chcę Was jeszcze bardziej zawieść i naprawdę chciałabym dokończyć opowiadanie. Mam w planach powrót do pisania w te wakacje. Czy się uda? Nie wiem. Możliwe, że nie pisałam, bo był to dla mnie naprawdę ciężki rok (szkolny). Miałam mało czasu i mało chęci, bo dużą część mojego życia wypełniła nauka. Na rzecz szkoły zrezygnowałam ze swojej pasji (i nie mówię tutaj o pisaniu), bo po prostu brakowało mi czasu. Mam nadzieję, że uda mi się dokończyć to co zaczęłam już prawie 2 lata temu i mam nadzieję, że choć garstka z Was ze mną zostanie. Niczego nie obiecuję, bo nie jestem pewna czy to się uda. Mam jednak nadzieję, że damy radę. DaMY, bo bez Was by mnie tutaj nie było. 
 

25 komentarzy:

  1. No w końcu się tu pojawiłaś! Zaglądałam tutaj od czasu do czasu, sprawdzić czy nic nie dodałaś! Ale naprwdę bardzo się cieszę! Pamiętam, jak zaczynałaś to pisać i sama dawałam ci rady, a teraz to ty mnie przewyższyłaś(byłam wtedy innym nickiem... chyba) ;) Ale te 2 lata szybko minęły! Niezmiernie się cieszę, że będę mogła znów rozpływać się nad twoim stylem pisania, który przeszedł ogromną metamorfozę i nad twoimi wszystkimi opisami i w ogóle nad całym tym Dramione! Trzymam kciuki i mam nadzieję, że już nasz nie opuścisz.
    ~Sectumsempra
    http://www.jestes-moim-wrogiem-kochanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że te pierwsze 2-3 rozdziały nie będą takie świetne jak poprzednie. Muszę się znowu przyzwyczaić do tego wszystkiego i przypomnieć sobie jak pisałam. :D Ale dzięki, że nadal tutaj jesteś. Fajnie wiedzieć, że jeszcze kilka osób o mnie pamięta i tutaj zaglądało! <3

      Usuń
  2. Dobrze, że wracasz :) Czekam z niecierpliwością :P
    Serdecznie pozdrawiam i dużo weny życzę :P
    Niedoskonała ( kiedyś czytałam to opko jeszcze jako Cruciatrus :P )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bylysmy :> i bedziemy zawsze <3

    Lovv.

    Dramionka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy. <3

      Usuń
  4. mam dla ciebie informację, nominowałam Cię do Liebster Awards. Więcej na www.listowy-romans-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że wracasz. :)
    Twój blog był chyba pierwszym Dramione jakie przyczytałam ;>
    Dramione True Love <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie się cieszę, że zdecydowałaś się wrócić.
    Bardzo Cię brakowało, na pewno nie tylko mi, ale innym też ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne że zostaje. Wciąż na ciebie czekałam i czekać będę :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę czekać :) Cieszę się, że wróciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem pewna, może... Weź ty się ogarnij i uwierz w siebie :P Okey, przyznaje, nie pamiętam o co chodziło w tym opowiadaniu, ale pamiętam jak bardzo mi się podobało i jak czekałam aż w końcu coś dodasz ;) Tak więc jestem bardzo zadowolona, rozpaliłaś we mnie nadzieję i mam nadzieję, że w wakacje zaczniesz kontynuować :) Wtedy na pewno wszystko przeczytam od nowa i sobie przypomnę.
    Pozdrawiam i życzę mnóstwo weny! Obyś dała radę!
    dark-family-dtb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się że masz zamiar wrócić. To Dramione jest dla mnie szczególnie ważne bo to przez nie zaraziłam się tym parringiem. Wcześniej Dramione było dla mnie czymś głupim a potem trafiłam tu. Teraz sama piszę Dramione i muszę przyznać że zawdzięczam to tobie. Tak więc życzę duuużo weny i szybkiego powrotu do pisania c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :) Za każdym razem kiedy tylko uruchomię lapcia sprawdzam czy lista moich "blogów do przeczytania" się uaktualniła :) Twój blog na niej jest. I z radością stwierdziłam dziś, ze cos nowego się pojawiło. Bede cierpliwie czekać na następny rozdział. Życzę morza weny. :)
    Pozdrawiam,
    ~~Agnes~~

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo często tu wchodziłam i sprawdzałam czy jest coś nowego. Dlatego tak bardzo się ucieszyłam kiedy zobaczyłam napis "Powrót".
    Rozumiem Cię i będę czekać na Twój właściwy powrót.
    Życzę duużo weny, czasu i motywacji :)
    Będziemy z Tobą i będziemy Cię wspierać jak możemy :)
    Pozdrawiam ciepło,
    SWK <3 < wcześniej Perrie >

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo długiej przerwy zostało Ci sporo czytelników i ja też zaliczam się do ich grona!
    Myślę, że wiem co masz na myśli pisząc o "ciężkim roku szkolnym"...
    Ważne, że dałaś radę, teraz już na pewno będzie lepiej :)
    Myślę, że każda z nas (czytelniczek) jest w stanie wykrzesać z siebie jeszcze trochę cierpliwości i poczekać na czas kiedy natchnie Cię wena.
    Życzę Ci, żebyś odpoczęła w te wakacje i mogła robić to na co masz ochotę, a także weny, weny i jeszcze raz weny.
    Pozdrawiam,
    Drowned
    (wyjątkowo z Aninoma, gdyż konto google nagle się zbuntowało)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak! Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział.Świetnie,że wróciłaś :)
    Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  16. czekamy!!! Wracaj do nas

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :) swietny blog :) Moja przyjaciolka prowadzi blog. Ma ogromny talent jednak brak jej motywacji, bo mało ludzi czyta jej blog. Prosze, zajrzyjcie
    http://domsalazara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Award :)
    kocham-cie-dwa-male-slowa.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Cassandra
    Ps. Mam nadzieję, że do nas wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I gdzie ten powrót? :/ czekam z niecierpliwością na nowy rozdział! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog, dopiero co tu trafiłam. Szkoda, że przerwałaś go, ale mam nadzieję, że niedługo znów pojawi się kolejny.
    Pozdrawiam
    L.A.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy bedziesz dalej pisala te opowiesc???

    OdpowiedzUsuń
  22. najlepsze dramione <3 kontunuuj je proszę bo jesteś cudowna, cudownie piszesz i mogę tylko pozazdrościć talentu <3

    OdpowiedzUsuń